понеделник, 3 април 2017 г.

Книжна равносметка за Март 2017

Март се изниза и аз гостувах, имах гости и боледувах. Но все пак успях да прочета някоя и друга книжка. Ето я и моята първа книжна равносметка за тази година.
1. Легенда за Първия Кукер от Студио Змей, изд. Егмонт България.
Купих тази книжка като подарък за племенниците си и докато им бях на гости я прочетох с тях. Убедих се, че не съм сбъркала с подаръка. Племенницата ми много я хареса. Имах опасения, че може да се изплаши от рисунките на таласъми, но нямаше нищо подобно. А всеки път щом види картинка на самодива вика веднага "Пеят".
2. Детски и домашни приказки на Братя Грим, изд. Deja Book. Купих си тази книга още през Декември 2016. Напоследък из интернет пространството плъзнаха доста критики за тази книга. Аз лично я харесвам и се абстрахирах от лицемерните коментари от сорта на "Как може да публикувате толкова насилствени приказки за деца?!". Насилието е вече само на един клик разстояние, а всяко дете вече е един мини компютърен гении. Мисля, че книгата е едно прекрасно допълнение към личната ви библиотека.
3. И последната книга, която успях да прочета е Всичко, всичко на Никола Юн, изд. Ибис. За да не се повтарям колко ми е харесала, ще оставя ревюто, което й направих тук, за да го прочетете.
Надявам се през Април да организирам по-добре времето си за четене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар